sábado, 14 de julio de 2012

PRIMERVIATGE!!!!!

Ja coneixem el nostre fill, en Jan,ha sigut la experiencia més maca del món,només dir-vos que
en el moment en què vaig veure la seva carona, jo vaig saber que aquest era el meu fill, i que no podia ser un altre.
Ja només em queda donar les gràcies en Jan per haver-nos adoptat com als seus pares, per fer-nos sentir tan feliços, per aquests mims que ens va regalar des del primer dia,. .. Per tantes i tantes coses que si les hagués de nomenar totes no acabaria,peró sobretot perque
gràcies a aquest nen jo puc ser mare.
Un petó a tots i un petó virtual en Jan.

3 comentarios:

  1. Me alegro que haya ido todo tan bien.Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Que bien que ya halláis podido ver a vuestro peque, me alegro mucho de que todo haya salido así de bien, un beso.

    ResponderEliminar
  3. Ostres!! He estat tan desconnectada del mon blogueru que m'havia perdut això tan important!! Enhorabona!! Amb molt retràs, ho sento.
    Ja heu fet el segón viatge?

    ResponderEliminar