lunes, 20 de febrero de 2012

BIBLIOGRAFIA RECOMANADA

Us adjunto la bibliografia que ens varen recomanar des de la Fundació Vidal i Barraquer, personalment encara no he llegit cap llibre de la llista tot hi que n'he llegit molts sobre les adopcions.El llibre que vull comprar i regalar als meu nebots petits es " ELS TIETS VOLEN ADOPTAR UN NEN", els dibuixos son de la osonenca Pilarin Bayes.Els meus nebots petits tenen 5 i 8 anys, i els expliquem de manera entenedora, que els tiets no poden ser pares i que hi han molts nens que no tenen ni mama ni papa, i que els tiets faran de pares d'un nen que no te a ningú; el que mes els hi costa entendre es que hi hagi nens sense " mama", i que el cosinet/a no surti de la panxa de la tieta, suposo que amb el temps ho aniran entenent més.

2 comentarios:

  1. Hola Blanca. Som el Xavier i la Pilar del blog "Adopció Internacional a Russia". He vist que t'has afegit com a seguidora del nostre blog... i ja ens tens aquí, també enganxats al teu, per a acompanyar-te en aquest llarg i de vegades desesperant, però bonic camí de la adopció.

    Una abraçada

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola, sóc novata en aquest món dels blogs, però em vaig decidir fer-ne un, durant tot el procés m'ha ajudat moltíssim veure que altres famílies es trobaven en la mateixa situació que nosaltres, sovint un es pensa que està sol en tot aquest procés.
      Una abraçada i seguim en contacte.

      Eliminar