domingo, 5 de febrero de 2012

TOT LLEGINT EL DIARI

Mentre dinava anava llegint el periodico, i m'he endut una sorpresa al llegir la contraportada, entrevistavem a  Eva gispert, una noia que va ser adoptada i que ella tambe s'ha convertit en una mare adoptant.M'ha fet gracia perque quan feiem les entrevistes a Fundacio Vidal i Barraquer de Bcn ens varen passar el video d'aquesta noia.Ha creat l'Institut Familia i Adopció per ajudar moltes families, perquè no se sentin tant soles, i perque tinguin les families adoptants mes recursos dels que ella i la seva familia varen tenir.
No ho sé peró per mi es una bona senyal....   

4 comentarios:

  1. Hola Blanca,
    Nosaltres també vam fer el curs amb la Fundació, i el testimoni de l'Eva ens va impressionar.
    Llastima que no vam llegir la seva entrevista a la contraportada, segur que ens hagués agradat.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Maro, si vols et puc escanejar l'entrevista i enviarte.la per e-mail.Tambe intentare publicar-la al blog.
      T'has fixat que mes o menys estem iguals pel que fa a dates, em fa il.lusió trobar algú que mes o menys esta amb la mateixa situació en aquesta meravellosa " aventura", aixi podem compartir impressions.
      Felicitats pels papers que ja els teniu via Moscou, kins nervis.
      Un petonàs, i et desitjo moltissima sort, ja seguirem en contacte.

      Eliminar
  2. Hola, nosaltres també vam fer el CI a Vidal i Barraquer. Quina psicòloga us va evaluar? la Gemma?
    Petons des de la plana!

    ResponderEliminar
  3. Hola Laura, a nosaltres ens va tocar la Marta, i la veritat que molt bé.Jo anava amb la idea de que aquests "cursets" i entrevistes serien un pal, ho veia més com un tràmit mes de l'adopció i la veritat es que em van ajudar molt i em van agradar moltissim.Un petó des de la plana

    ResponderEliminar