lunes, 27 de febrero de 2012

JA TENIM REGIO!!!!

Ja tenim regió, ens ha tocat TOMSK, es la frontera entre Siberia Oriental i Occidental, està a 3.500 km de Moscou ( més lluny que Barcelona-Moscou), ufff, està super-lluny.
Avui m'he agafat festa per passar el dia amb la meva germana, i m'he endut una sorpresa al migdia al mirar al correo que ja teniem asignació de Regió; estic que no toco bola, sort que avui faig festa.El primer que he fet es trucar al Joan, i com es habitual, estava baix de bateria ( per matar.lo), almenys he pogut dir-li la bona noticia.No sé si l'assignació del menor anirà tant ràpid, el primer judici etc...el que tinc clar es que mai oblidarè aquesta data, apart que avui la meva neboda gran fa 19 anys, i ahir hagues sigut l'aniversari del meu pare.En fi, que estic molt il.lusionada al saber a on ha nascut el nostre fill.

9 comentarios:

  1. ¡Enhorabuena Blanca!qué rapidita va la cosa.Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Uoooooooooooo!!! nena quina alegria!!!!!! Ostres quina rapidesa!!!!
    Ojalà fos sempre així!!!
    Moltes felicitats !!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies, vosaltres aviat ja coneixerieu la vostra filla.La veritat es que no m'esperava rebre tant rapid l'asignació de regió, peró aixó no vol dir pas que anem molt ràpid, potser aquesta regió es més lenta amb el judici etc que d'altres.Peró fa molta il.lusió saber a on ha nascut el nostre futur fill/a, si ja m'he emocionat amb la regió no se que pasarà quant ens diguin si es nen o nena, quina edat te etc...m'agafarà un patatus...
      Us desitjo moltissima sort i que us vagi tot molt be.

      Eliminar
  3. Muchísimas felicidades! ojala vaya todo muy rapidito

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias, si ha sido muy rapido,pero hay regiones que la asignacion es muy rapida y en otras cosas ( fecha de juicio etc...) son más lentas, de momento tengo mucha Paciencia.
      Un abrazo

      Eliminar
  4. Ostres... Moltíssimes felicitaaats! Que bé que això hagi anat de presset! D'aquí a res tindreu assignació, ja veureu!
    Petonets i gaudiu del moment!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Sandra, estic amb un nuvol.M'heu ajudat moltissim amb el vostre suport.Mil gràcies i petons.

      Eliminar
  5. Blanca! he estat uns dies fora i quan he vist el teu bloc.... k guay! me'n alegro moltíssim! de veritat! Una abraçada

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies, ara estem esperant la nostra primera "eco", estem molt il.lusionats peró sempre amb els peus a terra.Com aneu vosaltres? espero que us vagi tot molt bé.
      Petons

      Eliminar